جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو

فهرست مطالب

استراماچونی مربی ایتالیایی استقلال تهران و ۱ اتفاق ویژه

یک اتفاق ویژه درباره استراماچونی مربی ایتالیایی استقلال تهران

استراماچونی مربی ایتالیایی استقلال تهران ! استراماچونی می خواد یه اتفاق ویژه را رقم بزند . آندره آ استراما چونی مربی خوشتیپ ، جوان و صاحب سبک ایتالیایی مربی استقلال تهران شد . این مربی ایتالیایی در روزهای اول حضورش نتایج خوبی نگرفت . اما رفته رقته ورق برگشت. تیم استقلال تهران صاحب نظم و سبک بازی شد. استراتژی پیدا کرد و با برنامه حرکت کرد.

یک اتفاق ویژه درباره استراماچونی مربی ایتالیایی استقلال تهران
استراماچونی

استراماچونی مربی ایتالیایی استقلال تهران در مدتی که در ایران حضور داشته ، یه مشخصه ی بارز از خودش نشون داده. نظم و دیسیپلین . از روز اولی که در ایران حضور پیدا کرد، زیاد به مصاحبه علاقه نداشت . اما هر بار صحبت کرد ، گفت نظم . قانون ، مدیریت . هماهنگی .

چیزی که متاسفانه ما ایرانی ها زیاد باهاش حال نمی کنیم! کارلوس کی روش یادتونه ، هر بار غر زد و حمله کرد به فدراسیون و فوتبال و … یه دغدغه داشت : اونم یه چیز ساده  : نظم ، قانون ، هماهنگی .

چرا استراماچونی و همه ی خارجی ها با مشکل دارن!

استراماچونی مربی ایتالیایی استقلال تهران به خاطر این که حقوق خودش رو دریافت نکرد ، شاکی شد. شاید بهتره بگیم به موقع و سر قرار دریافت نکرد. کارلوس کی روش مربی تیم ملی فوتبال ایران برای دریافت حق و حقوق خود دچار مشکل شد. مارک ویلموتس مربی تیم ملی به علت عدم پایبندی فدراسیون فوتبال به قرار داد و پرداخت حق الزحمه ایران را ترک کرد. بازیکن خارجی تیم فوتبال … بابت پرداخت نشدن حق و حقوق خود به فیفا شکایت کرد.

به کارنامه ی چند ساله ی فوتبال و … نگاه می کنیم پر است از این اتفاقات . در ۹۹ درصد این جنجال ها هم در محافل و دادگاه های بین المللی محکوم می شیم. علاوه بر حق و حقوق ، یه عالمه هم خسارت می دیم. می گن آدم عاقل مجازه اشتباه کنه اما اشتباه خودش رو تکرار نمی کنه. چون عملکرد خودش رو تحلیل می کنه.

چرا مثل آقای مُلَوَن عمل می کنیم:

آقای مُلَوَن که نقش اون رو مرحوم نوذری بازی می کرد یادتونه ، هر لحظه بنا به شرایط و به نفع خودش ، تغییر نظر و عقیده می داد. ما هم اولی که می خوایم مربی ، معلم ، کارشناس استخدام کنیم ، دوست داریم یه نفر آدم حسابی پیدا کنیم.

حقوق درست حسابی بدیم. همیشه می گیم کاش می شد مثل فلان تیم یا فلان کشور ، یه مربی خوب می آوردیم. اگه بایه مربی خوب یا کار شناس خوب ( با توجه بودجه ) قرار داد بستیم ، می گیم لطف کرد که قبول کرد. کلی بهمون حال داد. اما همین که تونستیم با یکی قرار داد بستیم ، ورق عوض میشه . یکی نگران بیت المال میشه . یکی میگه مگه چی کار می کنه که انقدر پول می گیره.

برای هر چیز با ارزش باید بها پرداخت کنی. اما ما ….

اگه فکر می کنید گرونه چرا قرار داد می بندید که بعد دچار پشیمانی بشین.

مشکل مربی ها و بازیکنان با ما چیه؟

استراما چونی و افرادی مثل این مربی ایتالیایی که مربی استقلال تهران بود، فقط می خوان که به قرار داد و قول ها پایبند باشیم. اما نیستیم . تا قرار داد می بندیم یادمون میره. تازه طلبکار هم هستیم چرا پولکی هستن. چرا نازک نارنجی هستن. چرا ما رو درک نمی کنن. نه رفقا اونها فکر می کنن ایران هم مثا اون طرفه. فکر می کنن آدم ها باید به قول هاشون پایبند باشن. فکر می کنن که آدم ها الکی دروغ نمی گن. کاش ….

استراماچونی

آندره‌آ استراماچونی (ایتالیایی: Andrea Stramaccioni، زادهٔ ۸ ژانویهٔ ۱۹۷۶) بازیکن سابق و مربی کنونی فوتبال اهل ایتالیا است.

استراماچونی سابقه هدایت تیم های اینتر میلان و اودینزه و پاناتینایکوس و اسپارتا پراگ و استقلال و الغرافه را در کارنامه خود دارد.

آندره‌آ با دالیلا استراماچونی (اهل ایتالیا) ازدواج کرد و حاصل این ازدواج سه فرزند به نام‌های جولیو، اِلنا و نینا استراماچونی است. وی فارغ‌التحصیل رشتهٔ حقوق است.

استراماچونی اولین بار در سال ۲۰۰۳ و با تیم جوانان آ.اس رم طعم موفقیت را چشید. او در سال ۲۰۰۴ هم عملکردی موفقیت‌آمیز داشت تا رم بیش از پیش به او علاقه‌مند شود، تیمی که آندره‌آ در کودکی هوادار آن بوده‌است. او در کنار یکی از اسطوره‌های آ.اس رم، برونو کونتی کارش را آغاز کرد. کونتی در امر استعدادیابی مردی با مهارت بالا بود. آندره‌آ در مدت زمان بسیار کمی که کارش را آغاز کرده بود کارهای بزرگی انجام داد و باعث شد تا مدیران باشگاه به او اعتماد کنند و هدایت تیم زیر ۲۰ ساله‌های رم را به او بسپارند. او در سال ۲۰۰۷ موفق شد Tricolore را فتح کند. حالا دیگر بالا رفتن آندره‌آ از پله‌های ترقی در دنیای مربی‌گری آغاز شده بود.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله

پاسخ به سوالات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
دوست دارم نظرت رو بدونم! لطفا نظر بده!x