گام سوم- داستان و هویت من

باید از منحصر به فرد بودن خودمون استفاده کنیم و برند شخصی خودمون رو پرورش بدیم.

باید تصمیم بگیریم که چه بخشی از زندگی و توانایی هامون رو ارائه بدیم. همه ی ما معمولا توانایی های مختلف داریم . علاقمندیهای مختلف داریم. اما برای ساخت برند شخصی باید روی یک یا چند قابلیت مرتبط تکیه کنیم. در این زمینه داستان خودمون رو تعریف کنیم و هویت برندمون بر اساس این ساخته بشه.

بخش جذاب و پرشور شخصیت خودمون رو با برند شخصی خودمون گره بزنیم. یک هویت مستقل وبادوام ایجادکنیم. این کار به ما توانایی رقابت با سایرین می ده.

از طرفی باید شخصیت برند خودمون رو به یادموندنی کنیم. اما واقعی واقعی واقعی! یعنی نقش بازی نکنیم.اما برای نشان دادن این داستان و تقویت هویت برند شخصی خودمون از ابزارهای موجود به خوبی استفاده کنیم. در این داستان سرایی، مشخص کنیم برند شخصی ما چه فایده ای برای دیگران داره. در اصل به چی مشهور می شی.

علاقه مندیها و خواسته های درونی شما ، باعث میشه دراین زمینه ها موفق تر باشید. پس بهتره خودمون رو بشناسیم و این خود واقعی رو به اشتراک بگذاریم.در این حین مدام بازخورد مردم نسبت به این هویت رو بررسی و تحلیل کنیم و…