جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

الگوریتم جدید گوگل ، الگوریتم اینستاگرام برای جذب مخاطب

فهرست مطالب

گوگل ادوردز یا تبلیغات در گوگل

الگوریتم جدید گوگل کشف شد؟ هر روز یه خبر از کشف الگوریتم جدید گوگل و اینستاگرام می شنویم. همیشه یه سری از دوستان مدعی این هستن که به نقشه ی گنج رسیدن!اگه این الگوریتم رو بدونیم در یئو موفق می شیم. سایت یا صفحه ی اینستاگرام مون در رتبه های بالاتر قرار می گیرن و…

الگوریتم جدید گوگل:

گوگل و اینستاگرام و سایر پلتفرم ها ، دنبال تعامل بیشتر هستن. می خوان مخاطب بیشتری جذب کنن. می خوان مخاطب زمان بیشتری رو در این پلتفرم ها بگذرونه. می خوان مخاطبی که میاد تو صفحه ، این صفحه رو به دوستانش معرفی کنه.چون بازدید بیشتر و طولانی تر درآمد بیشتری رو براشون ایجاد می کنه.و…

الگوریتم گوگل. الگوریتم جدید گوگل
الگوریتم جدید گوگل

جذب مخاطب:

پس الگوریتم گوگل در جهت جذب مخاطبه. می تونی با صداقت مخاطب جذب کنی . (سئو و دیجیتال مارکتینگ ) می تونی دنبال راه های کلک زدن و… باشی . مخاطب جذب کنی.راه عادی و با صداقت برای من بهتره!مطلبی قرار بدم که منبع درست و درمون داشته باشه. مطلب کپی و تکراری نباشه.مطلب اگه متن بود ، طولانی و خسته کننده نباشه. جملات کوتاه . پاراگراف های کوتاه با تیتر مشخص. دسته بندی موضوعی .متن روان و… داشته باشه.

ویدئو و تصویر :

استفاده از ویدئو و تصویر هم جذابتره و هم کمتر وقت می گیره. همه جا میشه دید و شنید و…پس محتوای تصویری پر مخاطب تره!

مطالب مرتبط :

وقتی یه مطلب قرار می دی ، باید نیاز مخاطب رو برطرف کنی تا دوباره بیان سراغت. پس مطالب مرتبط رو بهم لینک بدیم تا مخاطب زودتر به نتیجه برسه. نیازش رو برطرف کنه و…اینطوری مخاطب مطلب رو می پسنده . وقت صرف می کنه اونو ببینه یا بخونه یا بشنوه. مطالب مرتبط با اون رو پیدا می کنه. به دوستاش معرفی می کنه . بر اثر مراجعه ی زیاد مخاطب ، رتبه ی بهتری در موتورهای جستجو پیدا می کنه و….

این مهم ترین الگوریتم برای موفقیت در گوگل هست! این الگوریتم جدید گوگل است.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
جستجو

مطالب بیشتر

ایده پردازی و خلاقیت . کسب و کار باهوشانه

ایده پردازی و روش های خلق ایده در کسب و کار

ایده پردازی نیاز داره ، برای تفکر خلاق خودتون محدودیت ایجاد کنید. یعنی علاوه بر این که به افزایش مهارت حل مسئله فکر می کنید ، محدودیت های بودجه و زمان را هم در نظر بگیرید. دنبال ایجاد تغییر باشید.

پاسخ به سوالات

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
علی مهری
میهمان
علی مهری
مارس 3, 2021 7:38 ق.ظ

ممنون از اطلاعاتی که درباره ی کسب وکار به اشتراک می گذارید

2
0
دوست دارم نظرت رو بدونم! لطفا نظر بده!x