جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

ریپورت اینستاگرام و راههای رفع ریپورت اینستاگرام

فهرست مطالب

بازاریابی اینستاگرامی ، ریپورت اینستاگرام

  ریپورت اینستاگرام !!!! شبکه ی اجتماعی اینستاگرام، جزو محبوب‌ترین رسانه‌های دنیاست، که بیشتر از یه میلیارد نفر کاربر فعال داره؛ پس یه قانونی باید برای این حجم وسیع آمد و شد‌ها در این فضای پر تردد وجود داشته باشه. برای همین قانون اینستاگرام در این شبکه لحاظ شده تا امنیت، مدیریت و حفظ بشه. اگه کاربرانی پیدا بشن که روند امنیت و آرامش اینستاگرام رو به هم بزنن، طبق قوانین وضع شده، اکانت ریپورت میشه.

بازاریابی اینستاگرامی ، ریپورت اینستاگرام
ریپورت اینستاگرام

به قابلیت جلوگیری فعالیت‌های غیرقانونی و آزاردهنده مثل نژادپرستی، برهنگی و غیره ریپورت اینستاگرام گفته میشه. اکانت کاربر متخلف برای حفظ و صیانت از فضای جمعی اینستاگرام، حذف میشه.

به چه دلایلی اینستاگرام ریپورت میشه؟

  • ارسال عکس‌ها و کامنت‌های اسپم.
  • آگهی های غیراخلاقی که شأن انسان رو پایین میاره
  • اگه فردی خودش رو به جای شخصی مشهور و شناخته شده جا بزنه معلوم میشه که اکانتش فیک و غیر واقعیه.
  • کسی که ادعا کنه یه شخصیت غیر‌عادی و چیزی خارج از تصور آدم‌هاست
  • جعل‌کردن شخصیت کسی.
  • مالکیت معنوی کسی رو به سرقت بردن
  • انتشار تصاویر منزجرکننده؛ مثل انسان‌آزاری، حیوان‌آزاری، ارسال کامنت و تصاویری که باعث جریحه دار شدن روح انسانی می‌شه؛ مثل آزار و اذیت افراد، حیوانات، خودآزاری، تصاویری از مصرف مواد مخدر، تهدید و غیره

۷راه‌حل رفع ریپورت اینستاگرام

نوشتن کامنت انگلیسی از جانب کاربران

اگه پیج شما لایک و فالو و غیر‌متعارف داشته باشه (فالووی بیش ازحدمجازداشته باشین) اینستاگرام مجازه که پیجتون رو بلاک کنه؛ چون شما یه ربات به نظر می‌رسین. پس باید راه چاره‌ای پیدا کنین. قبل از هر کاری یه استوری گذاشته و از فالوورها ی خودتون بخواین، پستی که آخرین بار به اشتراک گذاشته بودین رو لایک و بعد یک کامنت انگلیسی به صورت معنادار براتون بزارن و حالا دیگه از دید اینستاگرام شما یه ربات نیستین و رفع ریپورت میشین.

تماس و ارسال پیام به پشتیبان اینستاگرام

گاهی پیش میاد که این راه‌ها جوابگو نیست و همچنان پیج و اکانت شما مشمول ریپورت اینستاگرام شده. کاری که باید بکنین اینه که، با پیام دادن به پشتیبانی اینستاگرام درخواست کنین که برای رفع این مشکل و برداشتن ریپورت اقدام کنه.

صبوری و عدم تخلف دوباره

گاهی ممکن مرتکب خلافی نشده باشین اما ریپورت شدین و دلیلی هم نمی‌تونین براش پیدا کنین. چاره‌ی کار فقط صبور بودنه. فعالیت‌های اینستاگرامی رو به حداقل رسونده و منتظر بمونین. ممکنه این انتظار چند هفته و حتی یکی دو ماه طول بکشه اما بالاخره ریپورت اینستاگرام رفع میشه، به شرطی که تو این دوره‌ی انتظار، خلاف و کار غیر‌قانونی در حوزه‌ی اینستاگرام انجام ندین.

ریپورت اینستاگرام
ریپورت اینستاگرام

تعامل و ارتباط با کاربران

وقتی دیدین بعد مدت‌ها، ریپورت هنوز ادامه داره به کاربران خودتون مراجعه کرده و ازشون بخواین که استوری بذارن و پیج شما رو آگهی کنن؛ تا براتون تبلیغ بشه و اینجاست که اینستاگرام، متوجه منشن‌کردن پیجتون توسط کاربران می‌شه و ریپورت رو رفع می‌کنه. شما دیگه یه ربات به حساب نمیاین؛ بلکه یه کاربر حقیقی هستین و دارین پیجتون رو مدیریت می‌کنین. پس تا زمانی که خلاف مجددی صورت نگیره شما همچنان فرد حقیقی شناخته می‌شین نه اسپم.

تغییر اطلاعات پروفایل

یه راه‌حل کاربردی دیگه که می‌تونه شما رو از ریپورت اینستاگرام خلاص کنه اینه، که به بیو پیج تون برید و اگه خالی از اطلاعات بود اطلاعات و مشخصه‌هایی رو که که با محتوا و موضوع پیجتون هم‌خوانی داره اونجا وارد کنین. به تنظیمات وارد بشین و در قسمت PRIVTE INFORMATION  اطلاعاتی رو تغییر بدین که به شماره تلفن و ایمیل‌تون مربوطه.

ریپورت اینستاگرام و تغییر اطلاعات پروفایل

ارسال گزارش به اینستاگرام

حالا میریم سراغ رایج‌ترین راهکاری که معمولاً تا۱۲ ساعت ازش جواب می‌گیرین. روشی که کاربران زیادی امتحان کردن و بازده خوبی داشته. و اونم ارسال گزارش به اینستاگرامه. به این صورت که اول با حواس جمع و بررسی‌های دقیق، دلایلی که باعث ریپورت اینستاگرام شما شده رو پیدا کنین.

پست‌ها، تصاویر و کامنت‌هاتون رو بازنگری کرده و یه گزارش تکمیلی به اینستاگرام بفرستین. به این صورت که به تنظیمات رفته و گزینه‌ی Helpرو انتخاب و بعد به سراغ گزینه‌ی ریپورت برین و گزارش رو ارسال کنین.

 به احتمال قوی تا ۱۲ ساعت دیگه جواب گزارشی رو که ارسال کرده بودین به دستتون می‌رسه.

 ریپورت اینستاگرام  و ارسال گزارش به اینستاگرام
ریپورت اینستاگرام و ارسال گزارش به اینستاگرام

پیغام اکشن بلاک

هر وقت، اکانت شما توسط اینستاگرام ریپورت شد، همون لحظه پیغامی به مضمون اکشن بلاک دریافت می‌کنین؛ به محض رؤیت این پیغام، گزینه‌ی tell us رو بفرستین تا معلوم بشه پیغام رو دریافت کردین. اینستاگرام هم برای اینکه حساب کاربری شما رو بهتون برگردونه به ایمیلتون  پیغامی می‌فرسته و هر وقت به گفته‌های اون به درستی عمل کردین، بعد از ۴۸ ساعت ریپورت اینستاگرام رفع خواهد شد. مراحل قانونی رو باید پله پله جلو برین.

 اینستاگرام ریپورت های محتوا روبه پنج دسته تقسیم میکنه:

  • ریپورت پست اینستاگرام
  • ·        ریپورت  استوری
  • ریپورت پیام در دایرکت
  • ریپورت کامنت
  • ربپورت پروفایل در اینستاگرام
 ریپورت اینستاگرام  و اکشن بلاک
ریپورت اینستاگرام و اکشن بلاک

 سوالات رایج

  • ریپورت اینستاگرام چه مدت طول میکشه؟

 افرادی که برای اولین بار در حوزه‌ی اینستاگرام، قوانین رو نقض و مرتکب خلافی میشن، محدودیت‌هایی که شامل حالشون می‌شه بستگی داره به شرایط اکانت و مقدار تخلفی که فرد مرتکب شده. ممکنه زمان کمتری از این محدودیت شامل فرد بشه. اما دفعات بعدی محدودیت‌های سختگیرانه‌تری در انتظارشه.

  • آیا کاربری بدون اینکه خلافی انجام داده باشه، تعداد ریپورت های زیاد قادر هستن،پیجش ریپورت بشه؟

مسلما نه! ریپورت اینستاگرام حساب شده و از روی بررسی‌های لازم انجام میشه. اینطور نیست که هر پیجی ریپورت بیشتری دریافت کنه، متوقف میشه. اگه  نقض  قوانین صورت نگرفته باشه، ریپورتی از سمت اینستاگرام هم به هیچ وجه دریافت نمی‌کنه.

اگه فردی رو ریپورت کنیم آیا متوجه ریپورت ما میشه؟ نه. به هیچ وجه هیچ پیامی به فرد ریپورت شده از سمت مانمایش داده نمیشه.

 نتیجه‌گیری

ریپورت اینستاگرام به قابلیتی گفته میشه که، از فعالیت‌های کاربرانی که قوانین رو نقض می‌کنن، جلوگیری می‌کنه. رعایت نکردن قوانین اینستاگرام باعث میشه حساب کاربری افراد متوقف بشه. ریپورت اینستاگرام شامل اکانت‌هایی میشه که در این موارد قانون‌شکنی و این موضوعات رو برخلاف   انتطارات اینستاگرام، انتشار داد.

 برهنگی و فعالیت جنسی، نمادهای نفرت پراکنی، ترویج خشونت، نقض مالکیت معنوی، زورگویی و آزار اذیت، خودکشی، خودزنی، تخریب محیط زیست، اختلالات تغذیه‌ای، کلاهبرداری، انتشار اطلاعات غلط، ترویج و انتشار عکس، کامنت و محتواهایی از این قبیل.

ریپورت اینستاگرام شامل محدودیت‌هایی برای صاحب اکانت متخلف میشه و اون نمی‌تونه پست کاربران رو لایک و یا فردی جدید رو فالو کنه. ریپورت اینستاگرام، برای حفظ امنیت وآرامش کاربران، طراحی شده.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
جستجو

مطالب بیشتر

ایده پردازی و خلاقیت . کسب و کار باهوشانه

ایده پردازی و روش های خلق ایده در کسب و کار

ایده پردازی نیاز داره ، برای تفکر خلاق خودتون محدودیت ایجاد کنید. یعنی علاوه بر این که به افزایش مهارت حل مسئله فکر می کنید ، محدودیت های بودجه و زمان را هم در نظر بگیرید. دنبال ایجاد تغییر باشید.

پاسخ به سوالات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
دوست دارم نظرت رو بدونم! لطفا نظر بده!x