جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

ابراز وجود کن ، خودت رو در موقعیت مناسب نشون بده

فهرست مطالب

کسب و کار موفق . مدرسه استراتژی

ابراز وجود کن . اما چه جوری ؟ باید در موقعیت مناسب قرار بگیری . موقعیت مناسب را یا باید خودت موقعیت بسازی.یا باید خودت رو در موقعیت مناسب قرار بدی .این لازمه ی ایجاد یه کسب و کار موفقه.

ابراز وجود کن:

ابراز وجود ، یعنی نشون دادن توانایی ها. یعنی نشون دادن قابلیت ها.تخصص و مهارتت رو باید ببینن تا بیان سراغت .اما چه جوری.نمی تونم برم تو خیابون داد بزنم من چی بلدم.یا یه پلاکارد آویزون کنم که من متخصص .. هستم.آره اینجوری نمیشه . باید یه جا در زمینه ی تخصصم باشه تا اونجا ابراز وجود کنم.این که چه جوری این موقعیت رو پیدا کنم هم یه توانایی هست.

ابراز وجود
ابراز وجود

موقعیت مناسب:

قرار گرفتن در موقعیت مناسب برای سلف پروموت مهمه. یه موقع به خاطر پرس و جو و تحقیق موقعیت مناسب پیدا می کنی. یه موقع به واسطه ی دوستان و آشنایان موقعیت مناسب پیدا می کنیم.یه موقع هم ، توانایی این رو داریم که موقعیت های عادی رو به موقعیت مناسب تبدیل کنیم.نمی تونی فقط به یکی از اینها متکی باشی. برآیند اینها می تونه برامون سودمند باشه.

شبکه ی دوستان و اطرافیان

مطمئنا یکی از تاثیر گذار ترین فاکتورها برای خلق موقعیت مناسب حلقه ی اطرافیان هستن.وقتی همه ی اطرافیانت دبیر هستن ، موقعیت هایی که برات ایجاد میشه در همین زمینه است.هرچقدر هم که فرد ماهری باشی ، نمی تونی بیزینس بزرگ انجام بدی!برعکس هم صادقه! اگه همه ی دوستان و اطرافیانت در کار خرید و فروش ماشین هستن ، خیلی بعیده بتونی در موقعیت تدریس قرار بگیری!

برای اینکه بتونی در موقعیت های مختلف کاری قرار بگیری ، اطرافیانت باید از سطوح مختلف باشن.و بعد خودت هم بتونی ابراز وجود کنی. پس در حین این که آموزش می بینی. مهارت ها و مطالب جدید یاد می گیری. سلف پروموت هم یاد بگیر. قدرت ابراز وجود داشته باش.

با انتخاب افراد مناسب ، خودت رو در موقعیت های مناسب قرار بده.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
جستجو

مطالب بیشتر

ایده پردازی و خلاقیت . کسب و کار باهوشانه

ایده پردازی و روش های خلق ایده در کسب و کار

ایده پردازی نیاز داره ، برای تفکر خلاق خودتون محدودیت ایجاد کنید. یعنی علاوه بر این که به افزایش مهارت حل مسئله فکر می کنید ، محدودیت های بودجه و زمان را هم در نظر بگیرید. دنبال ایجاد تغییر باشید.

پاسخ به سوالات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
دوست دارم نظرت رو بدونم! لطفا نظر بده!x