جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

رکود کسب وکار در دوران کرونا و راهکار های خروج از بحران۲۰۲۰

فهرست مطالب

بحران اقتصادی کرونا . استراتژی موفقیت

رکود کسب وکار در دوران کرونا و راهکار های خروج،آموزش با ورود کرونا دچار بحران و تغییر شد.از حالت حضوری و فیس تو فیس خارج شد.خدمات آرایشی خیلی دچار مشکل شد.و…

رکود کسب وکار . استراتژی موفقیت
رکود کسب وکار

 بحران کرونا کسب و کار خیلی ها رو دچار مشکل کرد.ورودی پول در هر شغلی دچار مشکل شد. ، روی تمام حرفه های وابسته هم تاثیر می گذاره.چون وقتی نتونی پول بگیری ، نمی تونی بدهکاری و هزینه هات رو پرداخت کنی.خب کسی که قرار بود از تو پول بگیره اونم دچار مشکل میشه و..

رکود کسب وکار در دوران کرونا و راهکار ها

وقتی یه رکود و مشکل موقتی باشه ، با گذر زمان حل میشه. اما کرونا اینجور نیست. الان حدود یک ساله هست . اثر اون تا سالها باقی می مونه.قبل از کرونا در یک کارگاه برای دبیران و مشاوران در مورد لزوم دیجیتالی شدن صحبت کردم.خیلی ها گفتن آقا حوصله داری!این برای جوان تر هاست!

اما بعد یه مدت همه پشیمون شدن . فهمیدن زودتر از این حرفها باید میومدن سراغ کسب و کار دیجیتالی.برای این که بتونن بفروشن.برای فرار از رکود کسب و کار دیجیتالی شو.

اول تصمیم بگیر

برای خروج از رکود باید اول تصمیم بگیری . باید تغییر کنی . باید سبک کسب و کار رو تغییر بدی.یه بیزینس پلن جدید می خوای.

اشتباه نکن ! قرار نیست همه ی چیزهای که داشتی رو بگذاری کنار و از نو شروع کنی.فرآیند کار رو دوباره بررسی کن . دوباره بررسی کن. اون چیزهایی که میشه باهاشون پیش رفت رو نگه دار.اگه فرآیندی داری ، یا محصولی داری که مناسب الان نیست ، اونو کنار بگذار.برای بقیه فرآیند فروش دیجیتالی در کنار فروش فیزیکی تعریف کن.

دیجیتالی شدن به این معنی نیست که کلا از فضای آنالوگ و فیزیکی جدا بشی/

رکود کسب و کار در دوران کرونا . استراتژی موفقیتاینستاگرام و وب سایت:

برای خروج از رکود نیاز به صفحه ی اینستاگرام داری. در مرحله ی بعد باید و باید و باید وب سایت خودت رو راه اندازی کنی.این روزها بیشتر وقت مردم با وسایل دیجیتالی مثل کامپیوتر و موبایل پر میشه.کمتر تلویزیون می بینن. حتی پدرها که تا میرسیدن خونه تلویزیون روشن می کردن . می نشستن پای اخبار !الان تو تلگرام و اینستاگرام و… همه ی خبرها رو می بینن.این فضا رایگان یا لااقل کم هزینه است . پس از اون استفاده کنیم.

اما چه طور؟

اول تولید ارزش کن

خیلی ها اینو اشتباه می کنن. فکر می کنن وب سایت و اینستاگرام بزنیم تا تبلیغ کنیم.مردم نمیان اینستاگرام و… تبلیغات شما رو ببینن.میان از زمانشون استفاده کنن. چیزی یاد بگیرن . بهشون خوش بگذره. نیازهاشون رو برطرف کنن!حالا در کنارش تبلیغ هم می بینن. اما تبلیغ غیر مستقیم !خُب از همین جا شروع کن.اول تولید محتوا کن . چه محتوایی؟در زمینه ای که دوست داری . در زمینه ای که تخصص داری.

تولید محتوای مجانی چه فایده داره؟

با تولید محتوا ، ارزش تولید می کنی. تخصص و مهارتت رو نشون می دی.اعتماد و اعتبار کسب می کنی . پس برند و هویت بهتری پیدا می کنی . پس کسب و کارت راه می افته.حالا می تونی فروش داشته باشی.پس از رکود و بحران خارج می شی.محتوا تولید کردی، دمت گرم . باید محتوای تولید شده دیده بشه.یه فضای خوب برای انتشار ، اینستاگرامه .پس بعد ازتعیین استراتژی و هدفگذاری، صفحه ی اینستاگرام رو راه بنداز.

رکود کسب وکار در دوران کرونا . الان دیجیتال مارکتینک الزامه:

تقریبا در همه ی صحبت ها ، سخنرانی ها و… این جمله رو گفتم.باز هم می گم . چون اگه دیجیتالی نشی یا نابود می شی. یا انقدر ضعیف می شی که با از بین رفتن فرقی نداره.پس باید آموزش ببینی . تصمیم گیری کن . هدفگذاری کن . شروع کن.من هم کمکت می کنم. رکود کسب وکار در دوران کرونا . استراتژی موفقیت

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
جستجو

مطالب بیشتر

ایده پردازی و خلاقیت . کسب و کار باهوشانه

ایده پردازی و روش های خلق ایده در کسب و کار

ایده پردازی نیاز داره ، برای تفکر خلاق خودتون محدودیت ایجاد کنید. یعنی علاوه بر این که به افزایش مهارت حل مسئله فکر می کنید ، محدودیت های بودجه و زمان را هم در نظر بگیرید. دنبال ایجاد تغییر باشید.

پاسخ به سوالات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
دوست دارم نظرت رو بدونم! لطفا نظر بده!x