جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تبلیغات باهوشانه نیاز هر کسب و کار برای رشد و موفقیت

فهرست مطالب

تبلیغات هدفمند نیاز هر کسب و کار برای رشد و موفقیت

تبلیغات باهوشانه نیاز هر کسب و کار برای رشد و موفقیت است . به طوری که میشه گفت بدون تبلیغ کسب و کار شما رونق نداره. تبلیغات ابزار قدرتمندی است  برای رسیدن به اهداف  شما. برای تبلیغات گزینه های بسیاری وجود داره. همین تعدد گزینه ها و روش های تبلیغ می تونه گیج کننده باشه. مسلما تبلیغات مناسب هر کسب و کار و بیزنسی متفاوته . اما همه در یک مسئله مشترک هستن” نیاز به معرفی و دیده شدن”تبلیغات هدفمند نیاز هر کسب و کار برای رشد و موفقیت تبلیغات باهوشانه نیاز هر کسب و کار برای رشد و موفقیت ، در هر رده ای از فعالیت است . پس از همین امروز پروژه ی تبلیغاتی خودتان را شروع کنید .برای شروع اول باید بدانید کجا هستید و کجا می خواهید باشید.

چه امکانات و محدودیت هایی دارید . قابلیت های شما چیست؟ و از همه مهم تر آیا تمایزی با دیگران دارید ؟ یا آیا می توانید تمایزی بین خودتان و سایر رقبای موجود در بازار ایجاد کنید ؟

تبلیغات هدفمند نیاز هر کسب و کار برای رشد و موفقیت

در این مقاله قصد دارم اطلاعات اولیه و گام های نخستین برای شروع تبلیغات باهوشانه را برایتان شرح دهم. کار شما ساده است ، به شرط اینکه از امکانات موجود استفاده کنید. امروزه تعداد زیادی از آزانس ها و شرکت های تبلیغاتی با نیروهای کارکشته و آموزش دیده وجود دارند. اگر در زمینه ی تبلیغات تبحر و تجربه ندارید ، می تونید مرحله به مرحله و با کمک متخصصین به هدف خودتان نزدیک شوید . پس هوشیار باشد ، اطلاعات کسب کنید اما نترسید! قدم های محکم و اصولی شما کم کم تجربه ی شما را بالا می برد و می توانید به نتایج دلخواه برسید.

شما وارد رقابت شده اید پس باهوشانه کار کنید:

بیشتر اوقات با این جمله از سوی صاحبان کسب و کار مواجه می شویم که :

” ما نمی خوایم وارد این چرخه ی رقابت شویم”

” ما بی سرو صدا و آرام کار می کنیم”

!!!! نه دوست عزیز شما چه بخواهید و چه نخواهید وارد عرصه ی رقابت شده اید و زمانی می توانید در کسب و کار خود باقی بمانید که سهم خودتان را از بازار داشته باشید. اگر می خواهید رشد کنید ، مسلما باید سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص بدهید. سهم بازار شما تا حدود زیادی بستگی به هزینه ای دارد که برای تبلیغات باهوشانه صرف می کنید. اگر هم به سهمی که از بازار دارید قانع هستید، سخت در اشتباه هستید.

شرکت ها و رقبای بزرگ تر و قوی تر شما ، با هزینه در تبلیغات باهوشانه در پی کسب سهم بیشتری از بازار هدف هستند . بازار هدف معلوم و مشخص و محدود است.

پس اگر شرکت قوی تر سهم بیشتری بردارد، به شرکت کوچکتر مسلما سهم کمتری خواهد رسید . شاید هم اصلا نرسد!!!! اگر شما ارزشی که خلق کردید و خدماتی که ارائه می دهید ، متمایز باشد ، شرکت های رقیب پولشان را درجای دیگری خرج می کنند و شما موفق خواهید بود.

چرخه ی فروش شما ممکن است زمان بر و طولانی باشد

در یک شرکت (B2B( business to business  یعنی شرکت هایی که خدمات به سایر شرکت ها ارائه می دهند، این چرخه ی فروش می تواند بین سماه تا یک سال طول بکشد. در برخی از شرکت ها این فرآیند ممکن است پیچیده تر و شاید طولانی تر هم باشد. پس اگر بخواهید منتظر فروش باشد تا کمپین تبلیغاتی خودتان را راه اندازی کنید ، مطمئن باشید در حال از دست دادن و قت ، انرژی و امکانات خود هستید. شما نیاز به سرمایه گذاری برای رشد دارید! فعال باشد. برای موفقیت های خود برنامه و ایده و اشتیاق داشته باشید.

باید حسن شهرت داشته باشد

به طور مستقیم ، شما تعیین کننده هستید که مردم و مشتریانتان در مورد شما چگونه می اندیشند و چه می گویند. در عصر حاضر و وجود شبکه های اجتماعی و امکانات ارتباطی ، تبلیغات باهوشانه دهان به دهان که در جامعه پخش می شود بسیار تاثیر گذار است. یک نظر بد مشتری در مورد شما می تواند به سرعت پخش شده و کسب و کار شما را دچار مشکل نماید.

پس تصویر خوبی از برند و کسب و کار خود ایجاد کنید و در جهت بهبود مداوم آن تلاش کنید. در غیر این صورت تبلیغات باهوشانه شما بی اثر خواهد بود.

به طور مداوم به افزایش درآمد فکر کنید

کسب درآمد شما از مشتریان فعلی و مشتریان جدید خواهد بود. هزینه ی نگهداری مشتریان فعلی به مراتب کمتر از بدست آوردن مشتریان جدید است. پس ابتدا به مشتریانی که توجه و سطح رضایت آنها را بالا ببرید و سپس به جذب مشتریان جدید بپردازید. تبلیغات هدفمند وسیله ای است که پروسه ی خرید مشتریان فعلی شما را سریعتر می کند و دریچه های جدید ی را نیز به بازارها و مشتریان جدید باز می کند.
امیدوارم با درایت بتوانید یک شرکت تبلیغاتی خوب و یک شریک تبلیغاتی مناسب بیابید. سهم خودتان را از بازار افزایش دهید. خط فروش خودتان را کامل کنید و با کنترل و تحلیل مداوم آن رقبا را شگفت زده و خودتان را موفق تر از قبل ببینید.
اگه در این راه نیاز به کمک ، مشاوره و راهنمایی داشتید با ما تماس بگیرید.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
جستجو

مطالب بیشتر

ایده پردازی و خلاقیت . کسب و کار باهوشانه

ایده پردازی و روش های خلق ایده در کسب و کار

ایده پردازی نیاز داره ، برای تفکر خلاق خودتون محدودیت ایجاد کنید. یعنی علاوه بر این که به افزایش مهارت حل مسئله فکر می کنید ، محدودیت های بودجه و زمان را هم در نظر بگیرید. دنبال ایجاد تغییر باشید.

پاسخ به سوالات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
دوست دارم نظرت رو بدونم! لطفا نظر بده!x