جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

آمار کاربران توئیتر، تلگرام و اینستاگرام در ایران درسال۹۹

فهرست مطالب

آمار کاربران

آمار کاربران شبکه های اجتماعی می تونه استراتژی دیجیتال مارکتینگ رو مشخص کنه. هرچند در ایران مل آمار دقیق و شفاف کم داریم.اما میشه یه آمار تقریبی از این شبکه ها ارائه داد.

آمار شبکه های اجتماعی

آمار کاربران تلگرام در سال۹۹:

تلگرام در حدود ۴۹ میلیون کاربر ایرانی داره. بیش از دو میلیون کانال ایرانی وجود داره. در طول سال بیش از ۵۰۰ میلیون پست ایرانی منتشر میشه. این تعداد پست ، در حدود ۱۰۰ میلیارد نمایش رو به خودش اختصاص می ده.در ایران بیش از ۲میلیون سوپرگروه داریم. این سوپر گروه ها پرمخاطب و فعال هستن.

کاربران اینستاگرام در سال ۹۹ :

در اینستاگرام چهل و هفت میلیون کاربر فارسی زبان وجود داره.این تعداد کاربر، در سال در حدود یک میلیارد محتوا تولید کردن.بیش از ۵۰ پیج ایرانی با تعداد فالوئر بیش از ۳ میلیون وجود داره.بیشتر از ۶۰۰ پیج فارسی با بیش از یک میلیون فالوئر وجود داره.

کاربران توئیتر در سال ۹۹ :

توئیتر در ایران به نسبت سایر شبکه ها ، مخاطب کمتری داره.در ایران در حدود ۲ میلیون کاربر توئیتر وجود داره.کاربران توئیتر در ایران کم ولی فعالند. کاربران ایرانی در یک سال در حدود پانصد میلیون توئیت منتشر کردن. تعداد ری توئیت کاربران ایرانی در حدود ۲۰۰ میلیون بوده.یک و نیم میلیارد لایک در سال ۹۹ توسط کاربران ایرانی انجام شده است.

سایر شبکه ها :

آمار کاربران شبکه های اجتماعی ، مهمه. چون نشون می ده بیشتر کاربران ایرانی کجا فعالیت دارن. یعنی اگه می خوای سرمایه گذاری کنی، اولویت با کدوم شبکه های اجتماعی هست.شبکه های دیگه ای مثل لیک دین هم وجود داره. در لینک دین بیشتر کسب و کارها و فریلنسرها فعالیت دارن. پس می تونه فضای بسیار مناسبی برای کسب و کارها باشه.اخیرا فعالیت ایرانی ها در یوتیوب هم بسیار گسترده شده. این آمار روز به روز هم بیشتر میشه.آمار کاربران واتس آپ در ایران در حدود ۵۰ میلیون نفره!پیام رسان های ایرانی سروش با ۱۲ میلیون و بله با ۷.۵ میلیون کاربر ، پر استفاده ترین هستند.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
جستجو

مطالب بیشتر

ایده پردازی و خلاقیت . کسب و کار باهوشانه

ایده پردازی و روش های خلق ایده در کسب و کار

ایده پردازی نیاز داره ، برای تفکر خلاق خودتون محدودیت ایجاد کنید. یعنی علاوه بر این که به افزایش مهارت حل مسئله فکر می کنید ، محدودیت های بودجه و زمان را هم در نظر بگیرید. دنبال ایجاد تغییر باشید.

پاسخ به سوالات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
دوست دارم نظرت رو بدونم! لطفا نظر بده!x